Kawasaki Ninja ZX Forum banner
21 - 40 of 56 Posts
could you share that custom map with your pals?
Graag gedaan Madd, ik heb het al naar ADawg gestuurd, bel hem even om te zien hoe hij de kaart vindt. Als je me een pm stuurt, stuur ik het je graag. Misschien kun je ooit de gunst terugdoen.

07 zzr1400 w yoshi slipon pc3&flies out

Mijn 07 haalde 168rwhp met slipon pc3&flies out.
Begonnen met 160rwhp en won 8pk erbovenop plus veel in het middengebied door meer brandstof toe te voegen. Moest op sommige plaatsen wel 28% toevoegen.
De "dip" in het middengebied is nu verdwenen.

Mijn ervaring is echter dat dyno's verschillen, dus het resultaat op de ene dyno kan niet direct worden vergeleken met tests van een andere. De temperatuur/vochtigheid etc. hebben ook een enorme impact op de resultaten.

Om twee motoren te vergelijken, moeten ze binnen een uur of zo op dezelfde dyno worden getest.

De dyno die werd gebruikt om mijn test uit te voeren, staat bekend als "streng" in vergelijking met andere in mijn regio's, anderen melden dat de resultaten 10-13% lager liggen.

Net M4 drag slipons toegevoegd. Ik heb al een PC III, Flies out, en probeer te beslissen over een filter. Moet ik voor een race- of een straatfilter gaan? Iemand met een kaart voor deze opstelling?
Het verschil tussen een BMC en een BMC racefilter is verwaarloosbaar, ik koos voor de BMC racefilter simpelweg omdat deze op voorraad was en de KN op dat moment nog niet eens beschikbaar was. De goede merkfilters liggen vrij dicht bij elkaar en laten meer dan genoeg lucht door voor een straatrit met een straattuning. Het herbruikbare aspect is het grootste voordeel

Ik heb een weinig indrukwekkende 165 en 99 koppel behaald met wat in mijn handtekening staat. Maar ik ben al lang genoeg bij dyno's geweest om te weten dat er veel verschil tussen zit. Als de regen weggaat, neem ik haar vanavond mee naar de baan en kijk wat er gebeurt.

zijn wij de enige twee mensen die de 14's daadwerkelijk op de dyno hebben gehad in dit forum???
ik zag gisteravond op bike night bij quaker steak een nieuwe bone stock 14 167rwhp doen. direct na hem zag ik 163 van een 08 gsxr 1000 met standaard uitlaat (weet niet zeker wat hij nog meer had, maar ik weet zeker dat het niet standaard was)

Ik denk dat het belangrijk is om te onthouden dat de meeste uitlaten geen agressieve prestatiewinst opleveren..... Op mijn 06 Vulcan 2000 (2053cc) heb ik 4 verschillende uitlaatsystemen geprobeerd voordat ik er eindelijk een had die me echte prestatiewinst opleverde. 2 van de 3 andere zorgden er gewoon voor dat ik vermogen verloor, wat me echt boos maakte, want met $1500 aan mods haalde ik niet eens de standaard fabrieks-pk's. De meeste uitlaten zijn meer voor de looks en het geluid dan voor de prestaties en zelfs als je wel winst boekt, zijn het waarschijnlijk maar een paar pk's. Geloof het of niet, de fabriek doet behoorlijk goed onderzoek en ontwikkeling als het gaat om de ademhaling van onze motoren en hoewel je misschien een paar pk's krijgt voor je $600-1500, is de grootste prestatiewinst het gewichtsverlies van de standaard dempers. Ik vind het grappig hoe de literfietsen net zoveel of meer (denk aan ZX-10) pk's halen met -352cc cilinderinhoud..... gelukkig lopen we ze nog steeds voorbij als het om koppel gaat.... nauwelijks.....
Oh en een vriend van me heeft net zijn gloednieuwe 08 Busa hier op een, wat ik een conservatieve dyno zou noemen, laten testen en hij leverde 170 standaard pk's.....

zijn wij de enige twee mensen die de 14's daadwerkelijk op de dyno hebben gehad in dit forum???
Nee, dat zijn jullie niet... er is er nog een... Ik heb mijn '07 Zx14 bone stock nog niet op de dyno gehad...
Maar toen ik naar FullMoto in Cassano Magnago ging voor een custom map voor mijn Micron Hydratech Serpent 4-1 (+ PcIIIusb + Ignition Module + origineel luchtfilter en 1553 mijl) hebben we 160 pk voor en meer dan 167 pk na de mapping gevonden.

Image

Nee, dat ben je niet... er is er nog een... Ik heb mijn '07 Zx14 nog niet op de dyno gehad in originele staat... Maar toen ik met mijn Micron Hydratech Serpent 4-1 (+ PcIIIusb + Ontstekingsmodule + origineel luchtfilter en 1553 mijl) naar FullMoto in Cassano Magnago ging voor een custom map, hebben we 160 pk ervoor en meer dan 167 pk na de mapping gevonden.
Image
Ik denk dat mijn cijfers niet zo ver weg zitten. Dus hoe komt het dat de meeste van deze jongens 180 pk halen met in principe dezelfde mods?? Iemand antwoord me voordat ik een Busa ga kopen:banghead

Ik denk dat mijn cijfers niet zo ver afwijken. Dus hoe komt het dat de meeste van deze jongens 180 pk halen met in principe dezelfde mods?? Iemand antwoord me voordat ik een Busa ga kopen:banghead
Het is mijn ZELFDE vraag!!!
192RWHP overtreft de natte verlangens van de Akashi-ingenieurs!!!Mechanische tolerantie en dyno-fouten/toleranties zijn niet genoeg om dit soort brute kracht te verklaren...
Maar...Koop geen Busa...Als je van bochten houdt...en remt.
Alleen als je een dragrace-maniak bent, is 'BUSA DE JUISTE keuze...

Ik denk dat mijn cijfers niet zo ver weg liggen. Dus hoe komt het dat de meeste van deze jongens 180 pk halen met in feite dezelfde mods?? Iemand antwoord me voordat ik een Busa ga kopen:banghead
Ik denk dat je 3 of 4 pk meer dan de mijne kunt verwachten van je Zx14r...is een 2008-model met mods die mechanisch vermogensverlies minimaliseren...

Ik hoop dat niemand me gemist heeft, ben een paar weken weg geweest??? Moet gewoon teruggaan en wat oude berichten bekijken, wilde niemand bang maken, maar mijn pk's op de dyno waren 182 niet 192 sorry zag de fout pas nu, heb de verkeerde toets op de computer geraakt.

Ik ging van 172 voor de custom map (dat was met een volledig micron hydro systeem, pcIII met een generieke map voor een Hindle volledig systeem dat rechtstreeks van de Powercommander website kwam, vliegen eruit en een BMC racefilter) naar 182 pk. De motorfiets was verlaagd met Yanashiki links, maar dat was voor het testen.
:headscratch Ik vroeg me af wie er 192 uit hun motor haalde, toen realiseerde ik me.... IK WAS HET!!!

nummers

Hey bro, ik ben uit Reno Nevada op 4500 voet hoogte en met een bmc filter, een volledig brock alienhead race uitlaat een power commander en heb secondaries eruit gehaald met velocity stacks "25"cm in lengte en een custom map op onze dyno ik zette 179 pk en 105 koppel neer,

Hoop dat niemand me gemist heeft, ben een paar weken weg geweest??? Moest net teruggaan en wat oude berichten bekijken, wilde niemand bang maken, maar mijn pk's op de dyno waren 182 en niet 192, sorry, zag de fout pas nu, drukte op de verkeerde toets op de computer.

Ik ging van 172 voor de custom map (dat was met een volledig micron hydro systeem, pcIII met een generieke map voor een Hindle volledig systeem dat rechtstreeks van de Powercommander website kwam, vliegen eruit en een BMC racefilter) naar 182 pk. De motorfiets was verlaagd met Yanashiki links, maar dat was voor het testen.
:headscratch Ik vroeg me af wie daar 192 kreeg, toen realiseerde ik me.... IK WAS HET!!! :tard
Welkom terug Bomber...

Nu, ik heb een nieuw Arata-Striker titanium volledig systeem gekocht met een 18 inch demper...
De Italiaanse Dynojet importeur stuurde me een LeoVince map... Hij zegt dat het heel goed zou kunnen werken... of beter dan mijn oude Micron custom map...
In oktober breng ik mijn Zx14r naar een dyno om een nieuwe custom map te maken...

Klinkt als een goede opstelling, laat ons weten hoe het gaat.

Even een weetje voor iedereen die geĂŻnteresseerd is: Micron is failliet en uit de business. Ik weet niet of dat alle auto-uitlaatdivisies omvat "ze maken systemen voor Jags, Maserati's en Audi's, evenals een paar andere kleinere Europese fabrikanten". Ik had een probleem met mijn uitlaatspruitstuk-kragen die bogen waardoor de uitlaatspruitstuk los kwam te zitten. Ik probeerde contact met hen op te nemen en kwam daar achter. Bedankt Micron:thefinger

Na een gesprek met dyno jet en de jongens van de werkplaats verlies je 20% vermogen als je op 4500 voet zit. Ik denk het. Maar dat zou me op een dyno 215 pk aan de wielen op zeeniveau opleveren. We zullen de dyno sacramento nemen en kijken hoe dicht dat er echt bij in de buurt komt. Ik ben een beetje onzeker over 20% vermogensverlies.

Discussion starter · #38 ·
Je weet dat je met 179 pk heel dicht in de buurt komt van de rest van ons met vergelijkbare mods, dus 20% is een behoorlijk groot verschil, maar houd ons op de hoogte van je resultaten van de Sacramento Dyno, bedankt voor de input bro.

turbo pk. nummers

Eerst maar 205 pk. op de wielen, dan wat aangepaste mapping met mr 11 racebrandstof, toen kwam het dicht in de buurt van wat Muzzy beweerde. Ik produceerde 221,6 pk. op onze dynojet 250I. Ik ben mijn motor over een paar maanden aan het reviseren, dus ik ga proberen van 7 lbs boost naar 10 lbs te gaan en te kijken wat er gebeurt:eek:hno Als hij knalt, dan weet ik wat de limiet is, maar ik wil wel eens zien wat ik kan doen met de stage 1 turbo kit van Muzzy's. Met de turbo kit stuurden ze een extra wastegate veer voor meer boost. Ze hebben een 17lb veer, daar wil ik echt mee experimenteren:rolleyes Maar ik laat jullie de uitkomst van de 10lbs veer weten, duim en laten we wat Suzuki kont schoppen:crazyloco

21 - 40 of 56 Posts