Kawasaki Ninja ZX Forum banner

Ik denk erover om een ZX10-R te kopen, maar heb advies nodig.

3.9K views 5 replies 6 participants last post by  slim1100  
#1 ·
Hallo mensen

Ik ben op zoek naar advies over een motor die ik overweeg te kopen.
Het is een ZX10R uit 2009 in oranje, met 40.000 mijl, het heeft 4 vorige eigenaren gehad, de laatste service is uitgevoerd bij 35.000 mijl inclusief klepservice.
Ik heb in het verleden meerdere sportmotoren gehad: R1, 954, GSXR1K, maar nog nooit een Kawasaki gehad, ook nog nooit een motor met meer dan 20K mijl.
Als iemand zijn gedachten en meningen zou kunnen delen, zou ik ze graag willen horen voordat de motor wordt verkocht.
Ik heb meerdere forums doorzocht en de algemene consensus lijkt te zijn dat 40K voor deze motor geen probleem is.

Hier is de ebay-link: Kawasaki ZX10-R 2009 E8F | eBay

Ik had moeten vermelden dat ik hier vanwege de Covid-beperkingen niet in staat ben om de motor te bekijken, dus dit zou een online aankoop zijn.

Alle hulp wordt gewaardeerd

Will

#2 ·
Best degelijke fiets voor dat jaar en die kilometerstand. Wat denk je van de prijs?

#5 ·
Mijn ZX-11 heeft ruim 70.000 mijl op de teller en is nog steeds in orde. Je kunt VEEL zeggen over hoe een motorfiets is onderhouden door de staat van de ketting. Een goed afgestelde, gesmeerde ketting betekent dat de eigenaar daadwerkelijk om de motorfiets gaf. 10R's hebben de neiging om HARD te worden gereden,,,, want daar zijn ze voor gemaakt...

#6 ·
Hoi mensen
Het is een ZX10R uit 2009 in oranje, met 40.000 mijl, het heeft 4 vorige eigenaren gehad, de laatste service is uitgevoerd bij 35.000 mijl inclusief klepservice.

Ik heb meerdere forums doorzocht en de algemene consensus lijkt te zijn dat 40K voor deze motor geen probleem is.

Hier is de ebay-link: Kawasaki ZX10-R 2009 E8F | eBay

Ik had moeten vermelden dat ik hier vanwege Covid-beperkingen de motor niet kan bekijken, dus dit zou een online aankoop zijn.

Alle hulp wordt gewaardeerd

Will
mijn enige reserve zijn de 4 eigenaren ... afgezien daarvan zou de motor bij 40K nog prima moeten zijn ... heb je de motor gekregen??