Dus ik heb een zzr1100 d model in een kitcar. Kawasaki zegt dat ze 147 pk aan het vliegwiel hebben en 139,7 pk aan het achterwiel. Ik heb de mijne 2 weken geleden laten testen en afstellen. Het is een standaard motor met grotere hoofdsproeiers, een schuimfilter en een 4-in-1 spruitstuk met een art race demper. Hij leverde 143 pk aan de achterwielen, dus dat zal ongeveer 155 pk aan het vliegwiel zijn. Ik ga de motor tunen. Dit ga ik doen: 1109cc bigbore met je high comp zuiger, cilinderkop flowde/geporteerd/3 gesneden zittingen etc. Volledig race 4-2-1 uitlaatsysteem, high lift race nokkenassen met sleuf nokkenastandwielen, ontsteking advancer plaat (vervroegt de ontsteking met +4 graden, 38mm flatslides met flow commander erop. Ik sprak met holeshot racing en ze zeiden dat als ik dit werk aan mijn motor zou doen, hij gemakkelijk 200 pk aan het vliegwiel zou leveren, powertec zei hetzelfde. Vroeg me gewoon af of iemand de zijne naar een vergelijkbare specificatie heeft getuned en welke winst ze hebben behaald. Laat het me weten, bedankt