Kawasaki Ninja ZX Forum banner
21 - 40 of 293 Posts
Discussion starter · #21 ·
Vergeet niet dat je in de Volksrepubliek Californië bent. Ze volgen motornummers op de titel en registratie. Motorwissels moeten technisch gezien via CHP Referee Stations gaan en zouden alle smog vereisen, inclusief luchtfilter en kat. Nieuwe, verveelde Rookie CHP-officieren controleren graag VIN- en motornummers. Een verwisseld motornummer is een geconfisqueerde motor.
Wow... nu ben ik blij dat ik in Oost-Europa woon....

BR

Kuba

Ik zal proberen mijn andere idee te beschrijven in een apart draadje. Het is een idee over het plaatsen van injectie-gasklephuizen met Fuel Controller, met standaard ontsteking. Vrij eenvoudige mod.

Ik zou eerder voorstellen om een ZX10R-motor te plaatsen als je echt de beste prestaties wilt en over de juiste rijvaardigheid beschikt. Maar het aanpassen van de standaardmotor geeft meer plezier en kennis!

BR

Kuba
Zeer waar. Veel meer werk om de ZX-10R-motor te wisselen... Zal zeker je threads in de gaten houden, Bad One.

Vergeet niet, je bevindt je in de Volksrepubliek Californië. Ze volgen motornummers op de titel en registratie. Motorwissels moeten technisch gezien via CHP Referee Stations gaan en zouden alle smog vereisen, inclusief luchtfilterkast en kat. Nieuwe verveelde Rookie CHP-officieren controleren graag VIN- en motornummers. Een verwisseld motornummer is een in beslag genomen motor.
Shit, je hebt gelijk, 57x. Bedankt voor de tip. Dat maakt het zeker ingewikkelder.

Zeer waar. Veel meer werk om de ZX-10R-motor te vervangen... Ik ga zeker je threads in de gaten houden, Bad One.

Shit, je hebt gelijk, 57x. Bedankt voor de tip. Dat maakt de dingen zeker ingewikkelder.
Koop gewoon de ZX9R die ik met brandstof injecteer. Probleem opgelost!

Ik moet weer onder de 10 motoren komen. Ik heb er onlangs te veel gepakt.

Discussion starter · #29 ·
Klein in vergelijking met wat ik vroeger had. Ik had er nog maar vier, toen werd ik gek. Tijd om een paar te bouwen en te verkopen!
Mensen...

Ik begrijp jullie allemaal echt. Tijdens mijn "carrière" in de motorsport heb ik meer dan 80 auto's bezeten. Soms is het echt geen kwestie van geld... maar een kwestie van onderzoek en een goed idee. Ik geloof nog steeds dat jullie allemaal een droomauto of -motor kunnen bezitten... maar je moet er wel naar op zoek gaan :)

BR

Kuba

Jongens...

Ik begrijp jullie allemaal echt. Tijdens mijn "carrière" in de motorsport heb ik meer dan 80 auto's bezeten. Soms is het echt geen kwestie van geld... maar een kwestie van onderzoek en een goed idee. Ik geloof nog steeds dat jullie allemaal een droomauto of -motor kunnen bezitten... maar je moet er wel naar zoeken :)

BR

Kuba
Droommachine is waarschijnlijk een ZX-7RR of Milos' ZX7R :p

Mensen...

Ik begrijp jullie allemaal echt. Tijdens mijn "carrière" in de motorsport heb ik meer dan 80 auto's bezeten. Soms is het echt geen kwestie van geld... maar een kwestie van onderzoek en een goed idee. Ik geloof nog steeds dat jullie allemaal een droomauto of -motorfiets kunnen bezitten... maar je moet er wel naar zoeken :)

BR

Kuba
Ik heb een paar van mijn droomvoertuigen gehad. Alle droomvoertuigen die ik wil hebben, zal ik moeten bouwen als ze realiteit moeten worden. Dat is echter oké. Ik heb er een paar in bewerking en als ik klaar ben met het bouwen van de ene, begin ik aan de volgende.

Verzonden vanaf Motorcycle.com Free App

Jongens...

Ik begrijp jullie allemaal echt. Tijdens mijn "carrière" in de motorsport heb ik meer dan 80 auto's gehad. Soms is het echt geen kwestie van geld... maar een kwestie van onderzoek en een goed idee. Ik geloof nog steeds dat jullie allemaal een droomauto of -motor kunnen bezitten... maar je moet er wel naar zoeken :)

BR

Kuba
Ik had vroeger een 7R, 9R en 12R, maar mijn "betere helft" dwong me (ik moet toegeven dat :crying:) om de 12R te verkopen toen we van het VK terug naar Slowakije verhuisden

ze vroeg me "waarom 3 motoren", dus ik zei dat ik een verzameling begon, maar daar was ik niet succesvol in

maar ik houd nog steeds mijn oog op een of andere naked kawa - misschien Zephyr - ik vind het leuk om wat meer chroom te hebben om te poetsen :wink2:

voor die tweede zou je je denk ik buiten Californië moeten vestigen ;-)
Je hebt de droomfietsen van veel jongens! LOL.
Ze zijn als museumstukken geperfectioneerd tot de juiste stickerindeling, maar wat rijd je dagelijks? Die fietsen zijn uniek en $$, je haalt ze toch af en toe uit, toch?

Ik bezit mijn droomfietsen. Ik ben dol op de ZX7R en RR. Ik rijd er zo vaak mogelijk op. Ik begrijp de uitspraak over "museumstukken", maar wie zou er niet minstens één van die willen bezitten?
Nee, met die uitspraak bedoelde ik dat ze zo perfect zijn en zoveel $$ dat ik bang zal zijn om erop te rijden... Als er iets kapot gaat of er iets gebeurt, zijn die onderdelen enorm veel $$, als je ze al kunt vinden.

21 - 40 of 293 Posts